آزمون جامع و ارزیابی حرفه ای دانشگاه علمی كاربردی آغاز شد
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، داوطلبان آزمون جامع و ارزیابی حرفه ای علمی كاربردی از ساعت هشت صبح امروز(پنجشنبه) در حوزه های امتحانی 34 شهرستان مختلف كشور حاضر شدند و آزمون آنها از ساعت هشت و نیم آغاز شد.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش كشور آمار ثبت نام كنندگان آزمون جامع و ارزیابی حرفه ای علمی كاربردی را 41 هزار و 624 نفر ذكر كرد و گفت كه 21 هزار و 800 نفر این داوطلبان زن و 19 هزار و 824 نفر مرد هستند.

'حسین توكلی'‌ افزود: از مجموع داوطلبان آزمون جامع و ارزیابی حرفه ای علمی كاربردی، 19 هزار و 498 نفر برای شركت در آزمون گروه مدیریت و خدمات اجتماعی، 15 هزار و 320 نفر برای رقابت در گروه صنعت، شش هزار و 686 نفر برای شركت در آزمون گروه فرهنگ و هنر و 160 نفر برای حضور در رقابت های گروه كشاورزی نام نویسی كرده اند.

وی خاطرنشان كرد : آزمون جامع و ارزیابی حرفه ای علمی كاربردی، نمره منفی ندارد. آزمون داوطلبان گروه صنعت در 58 كدرشته امتحانی برگزار می شود و داوطلبان برای پاسخگویی به سووالات 90 دقیقه فرصت دارند و داوطلبان گروه كشاورزی كه در 12 كدرشته امتحانی با یكدیگر رقابت می كنند نیز باید به سووالات امتحانی در مدت 75 دقیقه پاسخ دهند.

توكلی مدت زمان پاسخگویی به سووالات داوطلبان دو گروه مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر را 60 دقیقه اعلام كرد و گفت: آزمون گروه مدیریت و خدمات اجتماعی در 47 كدرشته و آزمون گروه فرهنگ و هنر در 17 كدرشته برگزار خواهد شد.

فراهنگ ** 1055**1581





:: برچسب‌ها: رنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: